25 mar 2011

Majolikowa dekoracja talerza

Jakiś czas temu poproszono mnie o wykonanie dużego ozdobnego talerza, na specjalna okazję który miał pasować do dużej rustykalnej kuchni z kominkiem. I wszystko byłoby dobrze gdyby nie to, że osoba zainteresowana była zupełnie nie zdecydowana co do 
kształtu, wielkości, koloru i typu dekoracji,  
jakie chciałaby zamówić. Wcześniej widziała wiele moich wyrobów i podobały jej się różne formy i wzory, ale wolała coś nowego i nie umiała się zdecydować. Przyszła do mnie i mówi:  Spuszczam się na Ciebie, rób co chcesz, na pewno wymyślisz coś ładnego! No ładnie, pomyślałam...przecież nie mam żadnej idei! Bałam się, że jej się nie spodoba, ale zaryzykowałam i udało się -  efekt widać na zdjęciu.



Na drugim zdjęciu widać powiększony element środkowy talerza, który możecie skopiować w dowolnej wielkości, 
 i wykorzystać jak chcecie np.: zmienić kolory, kształt  lub zastosować nawet w decoupage. Spróbujcie i napiszcie do mnie o Waszych pracach, pomysłach lub może jeśli macie jakieś pytania.



9 komentarzy:

  1. pięknie ci to wychodzi !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ma sono uno spettacolo le tue ceramiche, che brava, tanti tanti complimenti
    Auguro una buona notte
    Antony

    OdpowiedzUsuń
  3. Your plate is gorgeous! You are very talented... I don't see the little flag to translate??? Am I missing it somewhere???
    Have a wonderful weekend,
    Donna

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you for your kind words:) I'm sorry, but I do not understand you, which of my two blogs you watched. But now I just placed the flags of translations in each blog. So I hope that everything already is known.
    My other blog "Ceramica che passione" can be found here: http://ceramicamia.blogspot.com/
    Have a wonderful weekend:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Marta, jestem artystką z Brazylii, ja mieszkam w Curitiba w południe, co wielu polskich imigrantów, i nauczyli się podziwiać sztukę tego pięknego kraju, że jest Polska, oglądać moje prace na blogu poniżej.

    http://dimagalhaesstudio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj serdecznie DiMagalhaesArteVida, dziekuje za mily wpis i podziwiam Twoje przesliczne pejzaże malowane na jajach, co zwazywszy na ich nieregularny krztałt nie jest łatwym zadaniem:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Preciosos trabajos. Mis felicitaciones.

    OdpowiedzUsuń